Blog inaugurat in preajma sarbatorilor pascale 2009, an in care s-au împlinit 250 de ani de la moartea marelui compozitor.

marți, februarie 23, 2010

Un premiu pretios si drag

Am inceput sa scriu acest blog pentru propria mea placere. Iar daca mai place si altor semeni, ma pot declara multumit, dar stiam ca nu vor fi prea multi.....Cu atat mai mult m-a suprins un premiu oferit de RAQUEL Crusoe, din Brazilia, o artista care are blogurile 

- Raquel Crusoe - Art and Culture - Space dedicated to life and the cultural and artistic

- RAQUEL Crusoe - FREEDOM OF THE SOUL - MY WRITINGS

Iat-o si cantand:

Multumesc Raquel, mi-ai facut o surpriza placuta.

Imi place mult si motto-ul de pe blogul tau _ "Cultural Intelligence is the ability to interact effectively with people from different cultural histories."

De aceea m-am gandit sa iti dedic o auditie specific romaneasca. Sper sa-ti placa.

Pentru Raquel:

Niciun comentariu:


Handel este un Jupiter al muzicii; ... al sau Aleluia a deschis cerurile. El rosteste cuvântul "minunat" ca şi cum toate trompetele ar canta împreună.  - Leigh Hunt, 1851